Tänk vad man förändras med åren.


Bilden är tagen 2013, det har alltså gått två år. Här sket jag fullständigt i vad jag stoppade i mig. Var i alla fall inte inspirerad av LCHF. Långt hår hade jag också. Tänk vad man förändras med åren.
 
Morsning korsning!

Gårdagen bjöd på gym, uppläggning av ekonomi och jobb. Jag körde ett asgött överkroppspass! Känner att jag brukar ta samma vikt varje gång. Har läst att det är viktigt att man får in tekniken innan man lastar på ytterligare, så det är en av anledningarna till att jag har hållit mig till samma. Men nu känner jag att tekniken börjar bli bättre. Därför hade jag som mål under mitt pass att öka vikt i min sista repetion under mina övningar och jag klarade banne mig det! Det var inte lätt, men träning ska utmana dig. Nu tänker jag köra på med denna strategi och kommer sträva efter att ta mig till gymmet två gånger i veckan. What doesn't kill you makes you stronger. Tral lala...

Inte nog med att träningen flyter på... utan jag hade mitt andra pass på fritisgården och jag älskar verkligen mitt jobb! Vi lirade fotboll och jag sjöng för ungdomarna. Dessa ungdomar är fantastiska och helt underbara! Det känns ärligt talat inte som ett jobb. Känner att det här jobbet kommer passa mig perfekt för jag älskar att träffa människor och vara aktiv! Det ska bli så kul, intressant och spännande att se hur jag kan utvecklas som människa inom detta jobb. Har en fin vän som jag oftast jobbar med (hon som gjorde att jag fick in en fot i detta yrke). Vilket gör jobbet ännu bättre! Längtar redan tills nästa vecka! Wiiie!! ♥

Äntligen får jag känna att allting flyter på. Det är jag mer än välförtjänt!

I morgon blire Color Me Rad med min underbara Cecilia. :D HEJA HEJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note