Lazy Sunday


Tjenixen mina goingar!

Denna söndag låter jag mig ledas in i mysighetens tecken, en så kallad "Lazy Sunday" i sängen tillsammans med VeckoRevyn och musik. Inte helt fel if you ask me! Vi kör en repris från förra helgen. Jag älskar söndagar! Här har vi ingen söndagsångest. Nästa vecka har jag nya mål att uppnå. Vet att jag har en kämparglöd om jag bara lägger manken till! Let's do this! Vad sägs som att göra det tillsammans?

Btw, annars planer för dagen? Tackar som frågar! Det blir nog förmodligen att träffa min fina vän Pernilla... hon skulle höra av sig när hon har vaknat. Då hänger vi hemma os mig och bara har det allmänt gött. :)

Önskar er en fantastiskt fin söndag!

Ps. Haulvideon kommer upp senare, den ska redigeras lite först. ;) Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note