Tror att det bara är en myt.

                                  LCHF-pannkaka är en del av mitt liv. 
 
Under år 2014 ändrade jag mina kostvanor. Jag minskade på kolhydrater (inspireras av LCHF) och kommer att fortsätta med det, eftersom jag märkt skillnad och mår bättre av det. Känner mig både piggare och orkar mer. Fast är jag någon dag ruskigt sugen på pizza eller kebabtallrik så köper jag det! Håller mig inte strikt till denna kost utan vill bara minska kolhydraterna. Eftersom jag delvis följer LCHF så är det en hel del som anser att jag måste äta kolhydrater eftersom jag tränar. Tror att det bara är en myt. Det finns många gånger jag bara har ätit kött (protein) innan träning och det har blivit ett riktigt gött pass! Så småningom när jag får tid ska jag googla och ta reda på om det stämmer att man behöver kolhydrater om man tränar eller om det bara är en myt. 
 
Vad anser ni om det jag har tagit upp? Tell me! Det är intressant och roligt att ta del av era åsikter. :) 

Kommentarer
Jessica Högberg säger:

Grattis till en härlig livsstil!!
Jag tror att man behöver kolhydrater om man ska extrem träna inför bodybuilding tävling, inte annars=))

2015-03-13 | 10:35:06
Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
Aschmanda säger:

sv: Hehe ja :D De tror jag nog, jag ska nog plugga vidare :)

2015-03-13 | 19:25:55
Bloggadress: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note