Min nyfikenhet tar mig ofta till platser där jag aldrig har varit tidigare.

Denna torsdag har jag suttit ute på balkongen (vårsolen har ju synts) och pluggat. Sedan framåt eftermiddagen drog jag ut på äventyr med min kamera. Började med att ta bussen till Byttorp, sedan visste jag inte vart jag skulle hamna. Precis vad jag gillar! Inte alltid veta sitt slutmål, utan ta det som det kommer. Lyckades få till ett par härliga bilder under resans gång! Enjoy!
 


Den här byggnaden låg precis bredvid Viskastrands gymnasiet. Tyckte att den var väldigt fin! Snyggt med teglet och de gröna fönsterkamrarna. Lite gammaldags. Helt i min smak.
 


Min nyfikenhet tar mig ofta till platser där jag aldrig har varit tidigare. Denna gång lockade en brandtrappa mig så till slut var jag uppe på ett tak. Här får ni dessutom en tjuvtitt på dagens outfit.



Borås har en hel del statyer och det här är en av dem. Tycker att den är riktigt fin och stilfull! Stod här ett bra tag och testade från olika vinklar. Kan visa resultatet någon dag.

Jag har ingen aning om hur lång min fotopromenad blev. Jag bara gick och gick och för omväxlings skull gick jag lite till. Det är som sagt härligt att inte alltid veta sitt slutmål.

Kommentarer
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥ säger:

Vilka fina bilder. :)

2015-03-12 | 21:30:06
Bloggadress: http://evahle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note