Sammanfattning av kvällen: Musik, glädje, gemenskap

 
HOLY SHIT! Fett grymt att se Norlie & KKV live här i Borås under den första Sommartorsdagen. Hela kvällen var maxad från början till slutet. Vilka grymma och coola killar! De fick verkligen igång oss som publik. Jag stod längst fram med en hel hop av glada och danssugna människor! Det var helt fantastiskt!! Kunde dessutom i stort sett alla låtar utantill, haha! En kväll jag sent kommer glömma. Fick dessutom ett helt gäng snygga bilder! Åååh, bara en sådan sak gör ju mig lycklig. ♥

Sammanfattning av kvällen: Musik, glädje, gemenskap
Jag ÄLSKAR sådant i min vardag. Vill fylla mitt liv med händelserika dagar!

Kommentarer
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland säger:

Snygga bilder du fick! Och håller med - dom är så himla bra! :D

2015-06-29 | 22:55:42
Bloggadress: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note