Randoms



I år var det Street Art Festival här i Borås. Det här en av alla sjukt snygga målningar!



Jag ÄLSKAR verkligen mat! Fast jag ogillar matlagning, så ibland biter latmasken mig i röva och då kan det bli kebabtallrik från Valentino.



Sommaren 2013 lyste solen och jag var ledig från mitt jobb. Då tog jag en spontan tripp till Almenäs badplats. Slängde på mig massa armband i olika färger innan det var dags att bege sig! ;)




Tagen under en av mina fotopromenader. Så himla fint när solen lyser tillsammans med molnen.



Dessa sjukt snygga träningshandskar har använts flitigt kan jag lova! Ett riktigt bra köp!

Vad tycker ni om sådana här inlägg? Let me know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note