Jag är en sådan person som gärna hittar på saker.

Hejsan mina finisar till läsare! :)

Hur mår ni? Det har gått lite över en månad sedan jag bloggade. Nu har jag fått kontroll över mitt liv och kommer att återgå till bloggen. Det ska bli riktigt kul. Har saknat att blogga och er mina underbara läsare. Bloggen och ni är en del av mitt liv 💕 Har snart bloggat i sex år från och till. Helt galet! :D Vad hände där liksom?!

Nåväl, en genomgång om vad som har hänt i mitt liv det senaste.
 


Mor och dotterdag tillbringades i Borås tillsammans med sol. Strosade runt på Borås marknad och fick skåda otroligt snygg gatukonst! Btw, fick med mig en ny väska. Fast innan dess satte vi oss på China Town och käkade lunchbuffé. Myspys! ♥
 

Jag har ägnat mig åt kreativitet när jag inte har suttit med näsan i plugget. Konst är terapi för mig.
 


Har varit igång med min träning och följt mitt schema, innan mitt uppehåll på grund av förkylning.
Nu är jag dock på banan igen! Det känns helt fantastiskt!! #nevergiveup
 


Zucchini i ung med bacon och keso samt sallad till det. Då snackar vi grejer!

 
Mamma skickar sms med fina och peppande citat när hon vet att jag behöver det som allra mest. Hon är en klippa som jag kan luta mig mot när jag knappt orkar stå! She's everything. ♥
 



Skaffat en fake-tatuering. Tycker att sådana är så galet snygga!
 


Avkoppling med mat och läsning. Just nu läser jag Elsas Mode. Den är väldigt bra! Extra intressant när Elsa berättar om sin uppväxt i Borås och om hennes drömmar om att starta en modeblogg som hon i framtiden vill kunna tjäna pengar på.
 


Ett besök i den underbart vackra staden Göteborg. Förmodligen kommer jag att bo där när jag är färdigutbildad förskollärare.
 


Jag klippt mig hos bästa Cut & Style. Blir alltid sååå himla nöjd! Sådana fantastiskt fina människor som äger frisörsaongen. Jag har sagt det förut, men säger det igen. Om ni har vägarna förbi eller är bosatta i Borås så ta ett besök vettja!



Jag besökte min vän och hennes pojkväns hus ute på landet. Några av mina vänner är nämligen husägare. Så jag ville se hur dem bodde. Då blir man bortskämd med middag och efterrätt. Fick lax i ugn och rabarberpaj med glass. Mums fillibaba! 


Efter att ha sett denna Ben & Jerry glass cirkulera på många sociala medier blev jag sjukt sugen på att testa och se om den var så god som ett x antal har sagt. Jag tycker att smaken av kanelbullar förstörde hela glassen. Den lev alldeles för söt för mina smaklökar. :o Kände till och med lite illamående när jag åt den. Så käkade till slut bara glassen och undvek kanelbullarna! Fett besviken på denna smak...
 

Jag känner äntligen medvind i mitt liv. Det är ALLTID värt att kämpa! Tack vare mitt kämpande fick jag VG på en matematikinlämning. Jag är en kämpe utan ens like!

 
Inväntade min underbart fina partypingla Vjollca :* ♥ Blev en gryyym kväll/natt på Grand! Mycket DAAAANS!!
 

Denna vecka bjöd på en upptäcksfärd utanför Borås. Jag älskar att upptäcka nya platser! :D ♥

Hoppas att ni tyckte om detta inlägg! Tycker i alla fall själv att det är kul att dela med mig av mitt liv till er. Jag är en sådan person som gärna hittar på saker. Vilket ni nog har märkt vid det här laget. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note