En hatt som passade mitt lilla huvud. Kors i taket, haha.


Bild från min Instagram @verreperre

Tjenixen på er mina goingar!

Denna lördag har startat med bloggen, shopping och pizzakäk. Inte helt fel om ni frågar mig! Det var riktigt gött att gå en sväng på stan! Planen var att hitta en bikini vilket jag gjorde och hittade dessutom en hatt som passade mitt lilla huvud. Kors i taket, haha. Äntligen kan jag också bära hatt! :D Lycklig tjej!

Nu chillar jag bara tillsammans med musik här hemma. Funderar på att ta en go powernap, vaknade rätt tidigt i morse och börjar bli trött. Fast vi får helt enkelt se. Kanske gör en rensning i garderoben istället! Allting ligger nästan huller om buller. Ingen direkt ordning. ;)

Har ni några roliga lördagsplaner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note