Tvekade på om jag skulle köpa denna vita bomberjacka.



Bomberjacka - Gina Tricot / Tröja - Junkyard / Headset - Kjell & Company / Linne och halsband - H&M

Jag minns att jag tvekade på om jag skulle köpa denna vita bomberjacka. Just för att jag trodde att det skulle bli ett impulsivköp bara för att den var på REA, ack så fel jag hade! Bor typ i denna. Det är ett av mina bästa köp! Dessutom matchar den sjukt bra tillsammans med mina vita sneakers. Hur awsome? Har på senare dar föräskat mig i vitt, både snyggt och stilfullt. På tal om bra köp... tröjan som jag har på mig är en av mina favoriter i garderoben. Älskar guld och coola tryck!

Kommentarer
Therese säger:

Vilken tur att du köpte den :D

2015-07-11 | 23:40:47
Bloggadress: http://nouw.com/ttheresebjorkman
Bambi säger:

Bra att du köpte den! Den passade dig bra :P

sv: Yes det såg jag haha yay :D

2015-07-12 | 21:43:45
Bloggadress: http://iambaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note