Träning är ingenting jag tänker hoppa över.

Bild från min Instagram @verreperre

Hejsan hoppsan där ute!

Denna torsdag har bjussat på shopping och lunch på Klädkällaren tillsammans med mamsen. Riktigt mysigt att få kvalitetstid med henne. Tre saker fick dessutom följa med Veronica hem! Kan berätta vad så småningom. Efter både shopping och lunch körde jag ett gött överkroppspass på gymmet med bara nya övningar. Som jag just nu tycker är rätt svåra att få till rätt teknik på, men tids nog kommer det att gå lättare. Övning ger ju färdighet vettu! :D Btw, kika gärna in mitt senaste träinigsinlägg där ni får tips på ryggövningar.

Det känns fantastiskt att vara igång med träningen igen! Jag mår mycket bättre av att träna, jag är inte alltid lika motiverad. Det måste man få tillåta sig att inte vara och ibland även skita i gymmet - göra annan form av träning eller köra gym hemma. Tror att det är farligt att komma in i denna träningshets som finns i vårt samhälle i dag, tyvärr... Däremot är träning ingenting jag tänker hoppa över, för det är någonting som gör att jag mår bättre och att livet känns enklare! #träningärminmlodi

Kommentarer
miche - 17 åring med CP-skada och hydrocephalus ~ livsstil och bloggdesign säger:

Tycker inte om att träna hehe, men när jag väl gör det tycker jag om det när jag klarat av det...

2015-07-17 | 18:30:11
Bloggadress: http://miche.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note