"Sommaren är kort, det mesta regnar bort". Jorå, det stämmer i alla fall om man bor i Sverige.



Hösten är en fin månad. Då trädens löv syns i de allra finaste färger, visst kan det vara en ruggig tid. Fast man kan göra som mig gå på fotopromenad och sedan tända både vanliga ljus och sådana som doftar jordgubb (om man inte är allergisk). Dessutom är det heller inte helt fel att fixa en fruktsallad och sedan lägga på smält choklad, därefter slå på en bra film. Mysigt och gottit värre! ♥ Win win!

Trots att jag gillar hösten, så är sommar den månad som ligger mig extra varmt om hjärtat. Precis som Tomas Ledin sjunger "sommaren är kort, det mesta regnar bort". Jorå, det stämmer i alla fall om man bor i Sverige. Tycker dock inte att vi ska lägga ner så mycket energi på att klaga på vädret. Vi har ändå en fördel att få uppleva olika årstider. Hade vi haft sommar året om skulle det säkert också vara fel.

Ska bli skönt att snart komma till varmare breddgrader, Rom here we come! För jag älskar verkligen sommar! Det blir fantastiskt. ;)

Kommentarer
Sarah säger:

Ja gillar inte hösten :P Kallt, blött o tråkigt :/ Ja vill ha sommar året om :)

2015-07-08 | 17:38:17
Bloggadress: http://CheerSarah.devote.se
Hanna säger:

Jag älskar sommaren. Synd bara att den är så kort...

2015-07-08 | 21:15:31
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note