Sitter ute på balkongen barbent och fryser inte, trots att det är kväll. Fast det är en riktig sommarkväll.

 
Denna torsdag har bjussat på olika former av träning. Gym, promenad och sist men inte minst simning 💪 Jag älskar att röra på mig! 
 
Btw, vid Kypesjön hade vi det riktigt trevligt och mysigt. Jag och Vjollcas dotter badade och flummade. En lyckad kväll med andra ord. Efter att de hade åkt så simmade jag ut till andra sidan för att det är någonting jag älskar att göra! 
 
 
Innan jag begav mig mot bussen... fick jag se en fin solnedgång skymta bland träden. Så vackert! Solnedgångar ligger mig extra varmt om hjärtat. ❤
 
 
Wiiie! Denna torsdag har varit helt fantastisk! Har hunnit med så mycket... hämtat ut tentor, handlat, njutit av solen, tränat, strosat i stan och badat - simmat. Woow! Dessutom sitter jag just nu ute på balkongen barbent och fryser inte, trots att det är kväll. Fast det är en riktig sommarkväll. Nu mår man! 
 
Vad har ni hittat på i dag? :)
 

Kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN] säger:

Lät härligt! :)

2015-07-03 | 12:38:28
Bloggadress: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note