Passade på att "knäppa" av en selfie.

I morse var jag hos tandläkaren. Det gick bra, dock ogillar jag starkt att gå dit. Har extremt lätt för att få kvällningar när tänderna ska fotograferas. Fast denna gång fick jag en förfrågan om jag ville ha bedövningsmedel för att minska kvällningar. Vilket jag självklart ville! Konstigt att jag inte fått en sådan förfrågan innan. Bättre sent än aldrig! Btw, varje gång när jag är på besök där får de springa ut och trycka på knappen. 😅👏 Inga undantag. Jag motionerar personalen, haha! 
 
Efter mitt tandläkarbesök tog jag bussen hem och hoppade av på en tidigare hållplats än vad som var tänkt. För att jag kände för att promenera sista biten i det härliga vädret. :) 
 
 
Här är jag vid säveån och passade på att "knäppa" av en selfie. 
 
 
Det var riktigt mysigt att mötas av denna fina miljö. Jag älskar natur! 

Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - The truth is mine säger:

Fina bilder! Gillar inte heller tandläkaren...

2015-07-14 | 16:16:09
Bloggadress: http://babustyle.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note