Idylliskt var bara förnamnet.


Tröja - H&M / Byxor - Mamma har sytt / Skor - Fått av mamma / Träningsväska - Sportamore

Fortsätter att dela med mig av bilder från gårdagens utflykt. Idylliskt var bara förnamnet, att gå bland dessa fina hus. Skärgården levererade vill jag lova! Pappa "knäppte" dessutom ett par outfitbilder. Hur gött är det inte att kunna gå runt i magtröja utan att man fryser? Det har jag verkligen längtat efter. Nu är sommarvärmen äntligen här i Sverige. Har dock hört rykten om att det ska bli sämre väder redan nästa vecka. Fast just för tillfället tycker jag att vi bara njuter av dessa soliga dagar. Lever i nuet helt enkelt!

Snart ska jag dra till Kypesjön och bada. Får se om jag är där innan Vjollca och hennes dotter. Det kommer i vilket fall bli ett grymt avslut på denna torsdag! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note