Har inte legat på latsidan.


Bild från min Instagram @verreperre
 
Ibland blir det inte som man har tänkt sig. Mitt överkroppspass på gymmet i dag kändes inte lika gött som i vanliga fall, peppen fanns inte där på samma sätt. Beror nog på att jag har kommit ur rytm gällande min träning. Har velat ta tillvara på vädret i största möjliga mån! ☀ Fast jag har inte legat på latsidan bara för att jag inte varit på gymmet lika ofta. Utan träning är en del av min vardag! 😃👍🌟 "The only bad workout is that one you didn't do" 🌟 #nevergiveup

Kommentarer
Galenilivet - Islandshästblogg säger:

Duktig du är! :)

2015-07-07 | 22:00:11
Bloggadress: http://nouw.com/galenilivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note