Gött folk, trevlig personal och bra musik.

Outfiten under gårdagens utgång. Jag är typ helt besatt av min hatt!
 
Alright, då kör vi en genomgång om vad som har hänt i mitt liv det senaste. Från i torsdags till i dag är det min och Vjollcas tredje utgång. I fredags var vi på King's Hill (första gången för mig). Fick ett bra intryck av stället. Gött folk, trevlig personal och bra musik. Vi dansade som aldrig förr! Dessutom hade jag systemkameran med mig eftersom jag skulle fotografera Linda Pira på Sommartorsdagarna och sedan blev det en spontan utgång, då ville Vjollca att jag skulle ta upp kameran. Vilket jag gjorde och när jag precis skulle lägga ner den... kom en bartender fram till mig och frågade om jag kunde fotografera han och hans kollega. Kul värre! Med tanke på hur roligt vi hade så kom vi i går tillbaka till just detta ställe, men tråkigt nog var dansgolvet stängt. Så vi drack lite, tjötade med några tjejer och sedan drog vi vidare till Viva.

 
 
 På Viva fortsatte vi festandet och dansande tills dem stängde.

Har nu suttit ute en sväng i solen på balkongen och läst. Inte helt fel. :) I kväll är vi ett gäng som drar till Göteborg i festens tecken! Det kommer att blir riktigt kul. Ser jag verkligen fram emot. Staden Göteborg har alltid en extra stor plats i mitt hjärta.

Hur ser era lördagsplaner ut?

Btw, för cirkus ett år sedan körde jag igång en frågestund. Lämna gärna en fråga eller två vettja! HÄR gör du det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note