En riktigt fin kyrka. Både på utsidan och insidan.


Bild från min Instagram @verreperre

Gustav Adolfs kyrka är riktigt fin. Både på utsidan och insidan. Jag vet det, för jag har varit där på konserter. Alla gånger har det varit när min gamla kör Living Gospel har uppträtt. Känner mig som en paparazzi varje gång, eftersom kameran är framme i högsta hugg! Tycker att det är sjukt kul att fotografera, det är någonting som har växt med åren. Minns ni när jag poserade framför denna kyrka? Här kan ni läsa inlägget.
Nåväl, foto blev ett stort intresse när jag köpte mig en systemkamera inför min körresa till Sydafrika 2012. Vilken resa!! Inte många 18-åringar som får uppleva något sådant. Fast jag var en av dem! Are you jealous? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note