En riktigt bra sak för en bloggare!

Hej på er!

Det har hänt mycket det senaste. I måndags började jag och mamma rensa i min lägenhet. Har så sjukt mycket grejer överallt - det har en förmåga att bli rörigt omkring mig. Mamma är verkligen en klippa! Behövde verkligen denna spark i röva för att själv orka fortsätta. Det är tredje dagen jag rensar här hemma och resultatet börjar redan komma. Så himla kul! Någonting som är mindre kul är att min dator har sjungit på sin sista refräng. Tack för våra cirkus sju år tillsammans! ♡ 

Btw, vet via mms att en sprillans ny dator väntar på mig hemma hos mamsen. Ska förmodligen hämta den i morgon efter att jag tentapluggat med en klasskompis. :) Känner mig väldigt förväntansfull!! 

Vad har jag annars gjort idag rå? 

Andra gången jag använder min selfie-stick som jag fått av mamma. En riktigt bra sak för en bloggare!

Tränat. Har kört ett fy helvetes gött ben/mage pass! 💪 Bästa passet på länge! Svetten bara rann... What a feeling!💃❤  Nu kör vi på med dessa ben/mage övningar i ett par veckor! Bjussar på ett grymt citat "Change your mind, change your body". 🌠 

Kommentarer
miche - 17 åring med CP-skada och hydrocephalus ~ livsstil och bloggdesign säger:

SVAR: " Upp med axlarna " är när man tar upp axlarna mot huvudet och sedan släpper ner efter några sekunder .. så upprepar man kanske 10 x 3 :)

2015-07-21 | 18:46:56
Bloggadress: http://miche.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note