Vi kommer dra på en fotorunda!



TIDSINSTÄLLT INLÄGG.

Om allting har gått som det ska, är jag framme i Göteborg för att träffa en vän. Vi kommer dra på en fotorunda! Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda! Ovan har ni en av mina favoritlåtar just nu, "La gloria es tuya" med Tito "El bambino". Jag älskar utländsk musik! Förstår oftast inte ett skvatt av vad de sjunger (om det är spanska eller liknande) men det spelar ingen roll för det är lika bra ändå!

Hoppas att ni får en fantastiskt fin lördag! Det ska i alla fall jag ha! Puss och kram

Kommentarer
Sarah säger:

Kul o träffa en kompis :)
Ja tycker de e roligare när man fattar va dom sjunger :)

2015-01-24 | 23:19:19
Bloggadress: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note