Springa kan vara bland det härligaste som finns. Känna svetten rinna längs hela kroppen - vara helt slutkörd.


Vi kör en spegel-selfie och tipsar om mitt nya proteinpulver från MMSPORTS med vaniljsmak.
Jag har allt byggt en hel del muskler under min period som träningsmänniska. That's fab!

Jag trivs som bäst när det händer saker. I dag har sannerligen varit en sådan dag. Landade på gymmet klockan 08:00 för att köra ett gött pass med kondition och styrka. Har under det senaste gått från crosstrainer till löpband. Då brukar jag gå två minuter i rask takt, för att sedan springa ett par minuter. Dessa minuter kan bli väldigt många beroende på hur pepp jag är! Springa kan vara bland det härligaste som finns. Känna svetten rinna längs hela kroppen - vara helt slutkörd. Då har man fan tränat bra!

Jag har märkt en enorm förändring med min kondition. Nu är jag inte alldeles andfådd om jag skulle behöva springa till bussen. Utan jag orkar springa och det känns inte särskilt ansträngande när jag väl är framme. Någonting annat som har ökat är min armstyrka. Jag är mycket starkare om man jämför från start, då jag skaffade gymkort! Vilken känsla och jag kommer fortsätta kämpa! :D

Inte nog med att jag har tränat i dag, har även storhandlat och lånat kurslitteratur. I kväll får jag dessutom besök av min fina Cecilia. :) Snacka om en händelserik måndag!

Kommentarer
NICOLE säger:

Skönt att du känner förbättring! :) Jag älskar också att löpa :)
SV: ja det var jätteskönt :) . Bra att sträcka ut direkt när man vaknat =)
Jaa kämpa, man gör väl inte annat haha ;D

2015-01-19 | 19:27:49
Bloggadress: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note