Ny kurs och ett besök på Café Tant grön.

I dag var det kursintroduktion för den nya kursen. Tänk att jag redan går min 6:e termin, känns konstigt... tyckte inte det var länge sedan jag började läsa på högskola - snart tar jag examen! Helt galet. Vad hände?! Haha. I vilket fall. Denna kurs känns väldigt spännande, vi kommer bland annat examineras genom att göra en VFU-portfolio, där man får driva en blogg om man vill. Svårt att gissa vilket jag kommer göra... ;) Eller hur?

Efter skolan (den sista föreläsningen) blev det fika med goa vänner på Café Tant grön. Ni som har vägarna förbi Borås, eller rent utav bor här borde verkligen göra ett besök. Trevlig personal och bra utbud. Har endast fikat här två gånger, men tycker redan om stället. Eftersom jag inte hade ätit sedan lunch (förutom en liten banan), så var mat ett elternativ för mig och till efterätt blev det Chai Latte. Mums filibaba! Vad passar sig inte bättre med gott sällskap tillsammans med mat och Chai Latte. Då mår man vill jag lova. :) #livsnjutare



Det blev en kyckling, bacon och fetaost sallad med vitlöksdressing. Såå gott och blev riktigt mätt!


Så småningom var det som sagt efterättsdags, fick avnjuta min efterlängtade Chai Latte. Lägg märke till det fina och mysiga hjärtat på toppen. Hur fint? ♥

Vad har ni haft för er denna tisdag? (: Tell me!

Kommentarer
Carina säger:

Låter jättetrevligt! 😊 får nog komma till Borås o fika med dig...Natti kram💖

Svar: Ja, det borde du verkligen göra mamsen! :) Kramis 💖
Veronica Pettersson

2015-01-20 | 23:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note