Jag skojar eller överdriver inte.


This is so true. Försöker tänka på dessa ord varje dag.
 
Nämen, tjenare mina finisar!

Ni kanske undrar om jag lever nu för tiden? Jorå, jag lever. Har varit mycket med skolan. Fast nu är jag tillbaka på hemmaplan (bloggen), vet dock inte hur länge det håller i sig. Det är först nu som jag känner att jag har tid och lust att skriva här. Jag skojar eller överdriver inte när jag säger att skolan verkligen har tagit över mitt liv. Har haft studiegruppsträffar, seminarium och plugg. Jag har kommit hem - lagat mat och käkat, sedan ägnat mig åt plugg. I bland har jag tillåtit mig att kolla på film för att sedan ta tag i plugget. Fick dessutom bokat in klipptid i tisdags direkt efter skolan. Älskar att komma till min favorit frisörsalong Cut & Style, fjärde gången jag besökte den. Sådana fina människor, tillsammans med mysig inredning kan bara bli bra. Tittade förbi där eftersom jag kände att jag blivit långhårig! Hade typ värsta headbanger-lugg. ;) Det var ovant att klippa sig kort ännu en gång, men fy galet vad skönt!

I dag körde jag även ett gött gympass, efter att jag tentapluggat med Ulrika från 09:00-14:30 (med lunchpaus). En klasskompis hoppade även in i vår diskussion. Det var nyttigt och intressant. Har inte funnits tid innan dess. Att träna alltså. Så ni kan nog inte riktigt förstå hur gött det var att få känna musklerna jobba. Vilken befrielse trots att det var tungt under vissa repitioner. Främst när jag körde ben. Fast man ska kämpa med träning!

Sinnesstämning just nu: Stel i kroppen, först nu jag kopplar av från allt stressande under veckan. Lyssnar på go musik och bara tar det lugnt och känner att jag gjort mitt bästa för att kunna klara tentan i morgon. Woop woop! :D

Hur står det till med er denna tordagkväll?

Kommentarer
NICOLE säger:

Med ett leende och en positiv inställning kommer man långt! =)

2015-01-15 | 21:20:18
Bloggadress: http://nwistrand.forme.se
Madeliene säger:

Kul att du är tillbaka ibland :) saknar dina underbara inlägg. kram

2015-01-15 | 21:48:39
Bloggadress: http://madeias.blogg.se
Cecilia RockBabe Kärvegård säger:

A smile is the prettiest thing you can wear, läste jag någonstans. :) Vad skönt med träning.
Jag har en underbar kväll som ännu en gång blivit för sen så nu ska jag gå och lägga mig. :)

Lycka till på tentan i morgon.

You Rock!!!

2015-01-15 | 22:49:56
Bloggadress: http://klokegard.se/blogg
Sarah säger:

Va jobbigt att de e så mkt i skolan att du inte hinner me annat :/
Hoppas du får tid för bloggen nu :)

2015-01-16 | 02:33:35
Bloggadress: http://CheerSarah.devote.se
Jessica Högberg säger:

Det blir lite mycket med livet ibland... haha, det är lite samma här... Håller hård tumme för din tenta!!

2015-01-16 | 14:25:02
Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note