It's Friday, it's Friday!


It's Friday, it's Friday! Denna dag har jag hitills hunnit skriva tenta, nätshoppa och lyssna på massa musik! Kändes som att det gick bra på tentan. Det var trots allt bara att kryssa i "Rätt, fel eller vet ej". Visste redan innan att det skulle vara en krysstenta. Fast har man varken varit på föreläsningar eller pluggat så kan till och med en sådan tenta vara svår att genomföra. Angående nätshoppingen så får jag återkomma. Det blir roligare om jag väntar med att berätta för att så såningom bara "TADAAA SURPRISE!" Visst blir det sköj? :D

Fredagsplaner? Tanken är att jag ska göra det fint här hemma. Fast det får nog bli att glo på en film först. Kommer i alla fall inte röra mig många meter ifrån lägenheten. Känner att jag behöver en lugn dag efter denna vecka. Har ni något roligt inbokat?

Btw, filmtips mottages gärna! Shoot!

Kommentarer
Carina säger:

Har du inte pluggat? Du vet väl att lediga dagar betyder plugg plugg och åter plugg...Kram på dig!

2015-01-16 | 16:50:46
NICOLE säger:

Skönt med fredag, och att tentan kändes bra! =) Jag har en nästa vecka :)

2015-01-16 | 22:05:04
Bloggadress: http://nwistrand.forme.se
Madeliene säger:

Fina du!

2015-01-17 | 16:52:55
Bloggadress: http://madeias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note