Fyllda av minnen och glädje!



Det är dagar som dessa som jag längtar efter sommaren 2015. När jag går igenom mitt arkiv och hittar massa bilder från just denna årstid, sommaren. Fyllda av minnen och glädje! Tar med er på en kort resa i mitt liv.

Bild 1: Min älskade brorsa tog studenten och jag var självklart närvarande! #twinsforlife

Bild 2: En av barndomsvännerna, Andreas hade studentfest, en lyckad sådan. Kolla bara hur glada vi är!

Bild 3: Jag och pappsen var i Borås Djurpark och fotograferade allting man kan tänka sig. Jag "hamnade" även på bild (det var nämligen så att jag frågade pappa om han kunde ta en bild, eller ah... det blev flera). Så kan det gå när haspen inte är på!

Bild 4: Åååååh, alltså min fantastiska körresa i Sydafrika!!! Tillsammans med barn trivs jag som bäst. Här besökte vi en byskola. Längtar tillbaka till tusen! Vilka minnen man har från den resan. Bästa. ♥

Psst... kika gärna in på min frågestund och släng in en fråga eller flera. Do it vettja!

Kommentarer
Mizca säger:

Svar: Hahaha.. Visst är det! Jag kikar gärna in hemsidan och alla tusen bilder, man får sig ett gott skratt.

2015-01-24 | 10:51:52
Bloggadress: http://www.mizca.se
NICOLE säger:

Massa härliga foton =)

2015-01-24 | 12:23:14
Bloggadress: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note