En produktiv fredag.

Tjenixen allesammans!

En produktiv fredag. Har hemstudier i dag, ska ta tag i plugget efter att jag har käkat min omelett med grönsaker till. Förutom detta har jag hunnit fota dagens outfit, varit en sväng på skolan för utförsäljning av kurslitteratur. Dock fanns det ingenting intressant. Så drog nästan lika fort som jag kom. I stället drog jag in på ICA och handlade lite smått och gott. Hämtade dessutom ut ett paket när jag sedan klev av bussen i närheten av där jag bor.


Paket från Nelly.com
#nellyholic

Btw, dagens outfit kommer upp senare! Paketets innehåll dyker upp någon annan dag. När ni minst anar det vettni! Tycker om att överraska!

Önskar er en fortsatt fin fredag mina vänner! :D Stor kram från mig. ♡

Kommentarer
NICOLE säger:

Så roligt att hämta ut paket :D

2015-01-23 | 16:32:34
Bloggadress: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note