Bartendern hade rätt när han trodde att det skulle bli riktigt ös.

Har inga bilder från gårdagen/i dag. Bjussar därför på en bild från när jag var på Excet i Göteborg.

Oboy! Vilken grym utgång det blev i går/i dag på X&Y. Jag och min goa granne Malin drog ut och hade det sjukt roligt! Vi var där redan 21:30 för att slippa stå i kö, haha... det var ingen kö alls, så ofta är jag ute ;) Så vi styrde våra steg mot Wiser's Pub och beställde en dricka. Första gången jag satt min fot där och intrycket var att det kändes himla mysigt med den härliga inredningen och personalen. Det gick även att önska låt. Då körde jag på "I need a hero" och sjung för fulla muggar. Mycket trevligt!

Efter en stund gick vi tillbaka till X&Y för att fortsätta festandet. Så småningom dansade vi helt själva på dansgolvet (varken jag eller Malin skäms över sådant). Vi rycks med till musiken och har svårt att bara sitta. Kan tillägga att det var första gången jag festade med min granne. Fy galet vad lyckat! Strax därefter var dansgolvet smockfullt. Bartendern hade rätt när han trodde att det skulle bli riktigt ös. För det blev det sannerligen! Jag dansade så att jag blev alldeles svettig och fick ont i fötterna. Kom hem halv tre, då var man en aning seg i både kropp och höve vill jag lova. Hade dessutom tränat innan också. I bland förstår jag inte vart energin kommer ifrån... ;D

I dag är tanken att jag ska komma iväg till affären, får se hur det går med det. Inte min högsta önskan just nu. Förutom det blir det att förbereda sig inför kommande kurs "Didaktik, estetiska läroprocesser och barns meningsskapande i språk, kommunikation och matematik".

Hur har er helg varit?

Psst... kika gärna in på min frågestund och släng in en fråga eller flera. Do it vettja!

Kommentarer
Anonym säger:

Låter som en. Lyckad kväll/natt.. :-)

2015-01-18 | 21:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note