My world is pink.

 
I dag är sista dagen i denna vecka som jag kommer vara i skolan. Resten av dagarna är shemalagda för hemstudier eller museumbesök. Nu måste jag verkligen lägga på ett kol! Så att jag inte halkar efter ännu mer. För det är döden. Trodde inte att det skulle vara så här jobbigt, men det kan egentligen vilken människa som helst räka nu ut. Du är tvungen att sitta med sådant du har kvar, men du måste ändå hålla dig i fas med nästa kurs. Det blir dubbelt upp! Fast jag ska fan klara det. Jag har en kämparglöd utan ens like om jag bara fokuserar!

Nu är det dags att fixa i ordning sig, sedan vandra till bussen. Önskar er en fantastiskt fin onsdag! Vi hörs. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note