Kvällen ägnar jag åt musik och konst.

 
 Hej på er allesammans!

Tycker ni liksom jag att det inte var länge sedan det var höst och nu är det vinter?
Våren börjar dessutom närma sig... Det är redan ny månad, den första februari! Hur galet är inte det?

I dag har jag pluggat och skrivit ett utkast (inlägg) för min portfolio. Fattas bara referenser och en sista läsning, sedan kan mitt tredje inlägg publiceras på min andra blogg. Kompis det går bra nu! Har även nätshoppat. Fanns en kampanj på MMSPORTS där man kunde köpa ett 12 pack Question Bars mycket billigare. Bäst att passa på!

Resten av kvällen ägnar jag åt musik och konst. Innan familjen här sätter sig bänkade framför TV:n för att se "Så ska det låta". Mysigt värre! :) ♥

Vad har ni för söndagsplaner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note