Köpte en stor fet grillad kyckling. Den var riktigt god!

 
Nyligen hemkommen typ, ish. Magen är belåten (känner inte en sådan där mättnadskänsla, kan bero på att jag var såå hungrig!" Mat har dock paserat strupen. Nu kanske ni undrar vad jag har haft för mig? Då kan jag glädjande för er berätta det eftersom ni så gärna vill veta. Jag har varit och läst kurslitteratur i skolans bibliotek, satt där i två timmar (bara en kort paus). Det var intressant att läsa boken, den handlade ju om musik. Mitt favoritämne! Därefter fanns lite böcker i reservationshyllan som jag kunde låna. För en gångs skull har Veronica framförhållning. Grattis! TAAACK. :D

Efter läsningen och lånandet svängde jag förbi ICA och köpte en stor fet grillad kyckling. Den var riktigt god! Ni som är vegetarianer missar något. Fast alla gör vi våra val här i livet. :)

Nu är det filmtime och så småningom glasstime. Det har jag förtjänat. Har ni några filmtips? Hojta till i så fall vettja! ;)

Vad ska ni hitta på i kväll?

Kommentarer
Aschmanda säger:

nice :D ikväll blir det lugnt :D precis dansat, och är helt slut! <3

2015-02-04 | 22:40:34
Bloggadress: http://aschmandas.devote.se/
Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Grillad kyckling är sååååååå gott!!

2015-02-05 | 10:22:43
Bloggadress: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note