Ingen hysteri om att hitta den perfekta klänningen.

  Fotograf: Jessica Stephanie Andersson

Åååh, jag saknar min studentbal. Det var så kul att klä upp sig och balen för övrigt. Fanns dock ingen hysteri hos mig om att hitta den perfekta klänningen och spendera massa onödiga pengar. Nej, hade nämligen en klasskompis som jag fick komma hem till och välja ut en som jag fick låna. Hur awsome? Hon är nämligen afghan och det är kultur att gå på massa bröllop så hon hade en hel del klänningar att välja bland, haha. Det var denna gröna ovan som jag fastnade för allra mest. Kan säga att ingen såg ut som jag. ;) Innan balen ägde rum var jag hemma hos Golli (min klasskompis) och då fixade hennes mamma både hår och smink. Blev verkligen supernöjd! Så sjukt snyggt blev det!! Ett par smycken fick jag även låna.

Kommentarer
bella säger:

Så fina bilder :)

2015-02-21 | 22:28:02
Bloggadress: http://rememberthiis.blogg.se
aschmandas säger:

Wow vilken fin klänning. Älskar färgen :)
Sv: Tack så mycket kära du. Ja de har jag :)

Härligt, bode med skriva mitt cv. Fan man behöver ju sommar jobb :p

2015-02-22 | 01:22:47
Bloggadress: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note