En ny dag, med nya möjligheter.

  Denna känsla kommer spridas i min kropp... när jag har städat min lägenhet.

Hej hopp allesammans!

En ny dag, med nya möjligheter. Kommer kicka igång denna söndag med frukost - göra en spellista på Youtube. Normalt sätt vore Spotify ett alternativ, helt klart om inte min premium hade gått ut och jag vägrar lyssna på den värdelösa reklam som dyker upp just då när man har kommit in i en go feeling. Youtube blir därför riddaren i nöden så att jag en gång för ALLA orkar att städa! Jo, det var ju någonting jag egentligen skulle gjort i går. Fast mesta av tiden gick åt att söka massa sommarjobb, sedan "blippa" på Instagram och blogga samt sjunga. Städningen prioriterades alltså inte. Please forgive me apartment... I dag ska du bli fin! Innan du ens hunnit blinka (då får du blinka jävligt långsamt) kommer du stråla skönhet.

Kommentarer
♀ THE REVOLT ♀ säger:

Vad duktigt att du tog tag i sommarjobbsökandet. Alltså jag har sagt att jag ska söka i en månad och har bara sökt till ett :/ Åh :( Måste ta tag i det :P

Söt bild!^^

2015-02-22 | 11:23:25
Bloggadress: http://TheRevolt.blogg.se
Carina säger:

Va de glasögonen är fina på dig!

Svar: Tackar så mycket!
Var dig själv, för alla andra finns redan

2015-02-22 | 11:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note