Bjuder på min första videoinspelning.


God kväll på er mina goa vänner!


Tanken var att Smarteyes event skulle dyka upp här på bloggen. Strosade nämligen runt där tidigare i kväll och agerade som en galen paparazzi, fanns ju såå många kändisar där. Nåväl, det tog för lång tid att fixa ihop kollage på grund av alla kändisporträtt och nu är jag alldeles på tok för trött för att sitta och skriva ett välarbetat inlägg. I stället bjuder jag på min första videoinspelning (i alla fall där jag pratar) som spelades in 2013. Varsågoda! Ställer även frågan till er: Skulle ni vilja att jag körde ett videoinlägg någon gång i veckan? :) Let me know!

Det blir sovdags änna då va. Natti natti gott folk! Sov så gott och vakna torrt, det rimmar ju. Wohooo!! ;) #rimdrottning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note