#Nordplus2015 har levererat.

Hallojsan på er mina goingar!! 
 
Jag har haft en sjukt rolig Nordplus intensivvecka i min utbildning tillsammans med härliga människor!! Jag önskar att vi kunde få uppleva ännu en vecka. Har fått nya kunskaper och erfarenheter som jag kommer bära med mig! Har lärt mig en och annan fras på norska och ett ord på danska. "Loppe hoppe opp gjennom luft trapper" och "Gulerødder". Det är roligt att lära sig nya språk!  
 
Här kommer en sammanfattning: 
 
 
I måndags efter starten av veckan, hade vi allesammans knytkalas. Varje land fick ta med sig "typisk mat" från just deras land. Det var riktigt roligt och gott! Jag ÄLSKAR mat. 
 
 
Det har blivit en hel del ätande ute på restauranger. Två kvällar har vi dessutom ägnat oss åt biljard. Himla skojigt!! 
 
 
I torsdags vi på The Factory, vi käkade, spelade musik quiz och jag gick upp på scen spontant och sjöng "Stand By Me". Idag var vi ett gäng som käkade på The Funky Town. Efteråt kändes det extremt trist att lämna alla... men vilken vecka jag har haft! Såå tacksam! #nordplus2015 har levererat. 
 
Det var länge sedan jag hade någonting i farten varje kväll. Vi hittade alltid på något och jag var med alla gånger! Det resulterade till ett x antal powernaps ;D 
 
Hoppas att er vecka har varit lika bra! Puss och kram till er! 

Kommentarer
SaraNavjord.se säger:

vad roligt!

2015-04-18 | 18:53:00
Bloggadress: http://www.saranavjord.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note