Hur lycklig kan man egentligen bli av ett par skor?



Hur lycklig kan man egentligen bli av ett par skor? Svar: Superlycklig. Det kallas matriellycka. Jag har länge suktat efter ett par vita Nike skor och tänkt köpa ett par. Men tänkt ett varv extra och kommit fram till att även dessa är sjukt snygga! De fick därför följa med mig hem från Götet i går för 499 spänn. Haha, jag kunde verkligen inte hålla mig så brydde mig inte om att bära mina gamla sletna skor, utan ville gå i de nya direkt och så blev det!

I dag kommer jag att bära en outfit som matchar riktigt bra till mina snyggingar! Hur awsome? Om en stund ska jag iväg till Gustav Adolfs kyrka och lyssna på Gudstjänst/Konsert tillsammans med Living Gospel. Det kommer att bli grymt! Denna söndag har jag faktiskt känt mig rätt seg... så ska bli gött att komma ut och se folk. :) Brukar dessutom alltid hitta främlingar att tjöta med, haha! That's me.

Önskar er en fantastiskt fin söndag! Kramis

Kommentarer
ɑ n n i k ɑ säger:

Så snygga :D

2015-04-19 | 18:25:13
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se
MATILDA ROSQVIST säger:

så snygga! :)

2015-04-19 | 19:44:31
Bloggadress: http://matildays.se
VERONICA - fashion blog säger:

Himla härliga skor, vitt är så snyggt till våren! Kramar fina! :)

2015-04-20 | 15:38:57
Bloggadress: http://vveronicas.com/
Anonym säger:

Hej vart har du köpt de söker de men hittat inte?

Svar: Jag har köpt dem på Din Sko. Hoppas att dem finns kvar!
Var dig själv, för alla andra finns redan

2016-02-27 | 11:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note