Häng med på min resa!

Hola på er!

Hur står det till med er nu för tiden? Här är det fint, dock väldigt länge sedan jag skrev någonting här på bloggen.
Har inte haft någon blogglust och då känns det onödigt att blogga, kan inte tänka mig att det blir ett bra inlägg om det ska tvingas fram. Men för att återgälda detta kommer ni att få följa med mig på en resa om vad som har hänt hitills i mitt liv. Häng med på denna resa vettja! ;)



Nya glasögon kräver selfies! Jag älskar verkligen dessa glasögon från Smarteyes!! Så sjukt coola och snygga, särskilt med de leopardmönstrade bågarna!



En lördag var jag och några vänner bjudna på middag och efterrätt hos Vjollca. Hon bjöd på tacos och ostkaka, mums! Det var riktigt gott, trevligt och roligt.


Här är vi alla samlade vid det findukade bordet. Det var minsann lyxigt att komma in och känna lukten av mat i hallen och att bara kunna sätta sig till bords. Mycket skratt, fest, dans och musik fylldes denna kväll. Sedan drog vi till First Grand Hotel och fortsatte partyt! Helt sjuukt kul!!



LCHF-pannkaka är en del av mitt liv.



Jag gjorde ett besök hos bästa Cut & Style. Klippte mig som innan, fast körde på blonda slingor! Jag blir alltid lika nöjd när jag går därifrån. De är så proffsiga och fantastiska människor! Känner mig verkligen som hemma där. :D Så länge jag bor i Borås kommer jag att klippa mig hos dem.



Så här kan man se ut på morgonen efter en grym utekväll/natt! Den dagen var jag lagom seg vill jag lova. Gjorde inte många knop. Haha! Men det hindrar inte mig från att dra på Modeshow och nattklubb.



Jag och min fina vän Vjollca drog på modeshow tillsammans (haha, trots att vi var ute dagen innan). Vi välkomnades av en drink innan vi fotograferades. Det var fan värt att dra dit och vi fick dessutom en värdefull goodiebag med produkter från Carlings. Helt galet kul! Bästa goodibagen jag fått. För att återgå till modeshowen... den var riktigt bra och blev så glad när modellerna inte såg ut som plankor utan att de har tränat sig till sina kroppar. De inspirerade med Carlings nya kollektion. Efter modeshowen fanns det även ett utbud av tävlingar. Sådant är alltid uppskattat! Dock vann jag ingenting, men blev glad när andra hade turen med sig. Så småningom drog festandet igång på Grand Hotel och vi stannade tills de stängde. Som alltid. Varför bryta rutiner när man har kul?



Skolan har stått på shemat ett par dagar i veckan, workshops och ett seminarium.



Träning är ett faktum i mitt liv. Dock känner jag inte att jag riktigt hinner träna 2-3 gånger i veckan. Men två gånger försöker jag i alla fall klara av! För att jag vet att jag mår mycket bättre av det.

Hoppas att ni tyckte att det var roligt och spännande att följa mina senaste dagar. Förhoppningsvis kommer jag att bli aktiv på bloggen. Men jag vill inte lova någonting, i fall det skulle skita sig. Så vi får helt enkelt avvakta. Saknar er gör jag hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note