Gårdagen bjöd på födelsedagsfest!

God morgon sötnosar!


 
Hoppas att ni har sovit gott och är redo för denna söndag. Jag har i alla fall sovit som en stock. Kom hem strax efter 00:00 inatt. Hade återhämtat mig så att jag kunde gå på min goa vän Jasses födelsedagsfest! Himla trevligt och roligt. :D Träffade sådana vänner jag inte har träffat på länge. Alltid lika uppskattat! Jag är rätt aktiv på Snapchat, tänker därför visa några bilder från gårdagen. 
 
Snapchat @verreperre 
 
På första bilden är jag på jakt efter den perfekta födelsedagspresenten. Tro mig, jag hittade en riktigt bra sådan. På andra bilden så ville jag visa att mina vita skor var med på promenaden. Älskar dem verkligen! Så snygga!! Passar till vilken outfit som helst. Dessa blommiga byxor är ju inte helt fy skam heller #flowerpower.
 
Söndagens planer: Plugga, handla, städa och fixa så att mitt gymkort funkar. Därefter shoppa med mitt Carlingspresentkort som fanns med i goodiebagen från modeshowen. Det kommer att bli en produktiv dag! 
 
Önskar er en fin söndag! Vi hörs. :) Kramis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note