Det känns väldigt lyxigt att ha en egen fotograf!


Minns ni att jag skulle berätta om min outfit som togs i ett vinterlandskap? Jag klandrar er inte i fall ni inte skulle göra det, för det var ett tag sedan nu. I vilket fall har jag fått de sista bilderna från vår fotografering som gjordes vid Pickesjön tillsammans med min fina vän Cecilia. Jag är riktigt nöjd med dessa bilder! Det är som jag alltid har sagt. Hon är en grym fotograf! Det känns väldigt lyxigt att ha en sådan. :D Bloggen blir så mycket roligare när jag kan slänga in lite snygga outfitbilder! Vilket även syns i statistiken. Win win!

Nåväl, nu tänker jag berätta min tanke bakom denna outfit. Ni som har följt min blogg vet att jag älskar färg, särskilt ROSA, hihi. Kände för att matcha i färg, fast inte en och samma färg utan en blandning ändå blir stilfull! Tycker att jag lyckades med det. Ringar har blivit en del av min vardag, gärna flera stycken. En cool detalj! Dock har nu båda mina budskapsringar gått sönder... *sad face*. Jaja, det är sådant som händer ibland. Tur att de bara kostade 20 spänn på Ur&Pens REA.

Vad tycker ni om denna outfit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note