*Spelar intromelodin innan stegen fram till altaret*

weheartit / Kollage gjort av mig

Bild 1. Jag borde införskaffa mig en drömfångare. En rosa! Kan slå till när höstmarknaden är här i Borås. Det blir finfint!

Bild 2. Skulle inte säga nej till en sådan här smarrig efterrätt. Gissar på att det är chokladpudding! Yammi. Dock ska jag käka min favoritglass i kväll. (8

Bild 3. Vill strosa runt i en okänd stad och bara njuta av allt där omkring. Det vore fantastiskt!

Bild 4. Skulle mer än gärna vilja gå klädd såhär. Sjukt snyggt!!! ÄLSKAR verkligen denna outfit. Tycker att det är fräckt att matcha i samma färg. Svart och vitt gifter sig dessutom! *Spelar intromelodin innan stegen fram till altaret*

Kommentarer
MATILDA säger:

Fint collage med fina bilder! :)

2014-09-13 | 17:35:40
Bloggadress: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note