Kvällsfika på Café Viskan


Gårdagens höjdpunkt: kvällsfika på Café Viskan med ett gäng från kören. Det har blivit lite av en traditon att dra dit efter övning. Så himla mysigt! Denna gång blev det en traditionell chokladboll. Kom på att det var sjukt länge sedan jag åt det och definitivt med pärlsocker. Så var extra sugen!! Till min godbit beställde jag en Chai Latte. Hur gott? Jag älskar verkligen denna dryck!

Alltså, bor ni i Borås eller bara har vägarna förbi. Då ska ni absolut besöka detta ställe. Det är inte bara ett café utan även en bar och hur mysigt som helst. Inredningen är väldigt fin! Jag tycker verkigen om detta cafét. Kommer helt klart inte vara sista besöket. Trevlig personal finns där också. :) Stort plus i kanten!

Kommentarer
Mirjam Wallmark säger:

Mysigt! :)

2014-09-24 | 20:42:43
Bloggadress: http://mirjamwallmark.blogg.se/
Michelle säger:

sv: Ja jag tyckte själv det vart jätte fint!
Hoppas du har haft en bra dag du också! :D kram

2014-09-24 | 21:58:29
Bloggadress: http://michellealmqvist.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note