In tha school



Skinnjacka: BikBok / Byxor: London / Väska och kofta: Ullared

Hej eller god morgon!

I går blev det inte något bloggande mera än ett tänkvärt qoute. Kom hem från skolan, lagade mat och sedan packade jag träningsväskan - tog en powernap på 20 minuter och sedan drog jag till gymmet och körde Crosscage! Tänker att jag berättar om passet i dag om jag orkar. Brukar vara helt slut efter skolan.

Btw, förut har jag varit den personen som oftast har stressat till skolan (inte märkvärt, men i alla fall haft för lite tid). Nu är det andra gången jag är flera minuter innan föreläsningen börjar.

Som sagt. Brukar annars vara tidsoptimist... ;)

Kommentarer
V I L M A L A ♔ säger:

så snyyygg!!

2014-09-04 | 18:52:36
Bloggadress: http://vilmala.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note