En fräsch och snygg inredningsdetalj - ljuslyktan.

Tjosan svejsan på er mina fina läsare!

Hur står det till med er den här lördag? Hoppas bra! Själv mår jag bra, dock lite trött. Blev rätt sent i natt. Fast har ändå kickat igång denna dag med att tvätta, och snart när alarmet ringer är tvätten färdig. Då blir det att hänga upp den (såklart) och sedan slänga in en maskin tvätt ytterligare! Därefter tänker jag ta en cykeltur till Stadsbiblioteket - låna en normkritisk bok som vi ska ha till nästa vecka i en studiegruppsträff. Efter det kommer jag ha fullt upp med plugg. Tjohoo, it's my lucky day!

Ville därför kika in en snabbis och bjuda på lite...
inredning inspiration:

we♥it / Kollage gjort av mig

Enligt mig är det här en väldigt härlig och vacker inredning inspiration. Tycker extra mycket om rosen i glaskupan. Stillfullt och snyggt! Känns som att det skulle kunna vara scensatt med Skönheten och odjuret. Finfint. Me like! Haha, väldans vad mycket rosor det blev. En himla fin blomma! Något annat som jag anser är en fräsch och snygg inredningsdetalj är ljuslyktor. Har själv två stycken. En vit och en svart. :)

Vilken är den snyggaste inredningsdetaljen i ditt hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note