Trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle skaffa gymkort. Det fanns inte i min värld, förut. Har aldrig varit en sådan träningstyp.


Hmm... vart ska man börja någonstans? Innan den 26 februari tyckte jag att det räckte att simma och gå promenader. Men jag har insett att det för min del krävs mera. Trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle skaffa gymkort. Det fanns inte i min värld, förut. Har aldrig varit en sådan träningstyp. Fast ångrar mig inte en sekund att jag har tagit träning till en annan nivå - att börja gymma. Visst känns det segt vissa dagar att ta sig till gymmet, men när jag väl är där så är det sjukt gött och roligt! Känslan efteråt är helt obeskrivlig... Musklerna skakar oftast, men det känns förbannat bra!! Jag mår riktigt bra av träning. Träning är inte bara något jag gör, utan det är min livsstil.

Anledningen till att jag började gymma från hela första början, var för att jag kände mig helt galet trött om dagarna. Trots att jag inte direkt hade gjort någonting. Visste att träning gör människor piggare! Då slog jag till. Att få snyggare kropp, bygga muskler och känna sig starkare är ju bara en bonus! ;)

Mina träningsmål:
* Kunna göra armhävningar utan att stå på knä.
* Lyfta mig själv ända upp till stången (alla repetioner) med hjälp av gummiband.
* Boka Crosscage pass, trots att det är så jävla jobbigt att köra.

Kommentarer
Madeliene säger:

- härligt!! Kör på fina du!:)

2014-10-07 | 08:10:14
Bloggadress: http://Madeias.blogg.se
Charlotta Hägg säger:

Sv: Jaa, det hade jag verkligen :) och jag vet faktiskt inte.. får nog gå in i butiken och titta om jackan finns kvar, den är ju så himla fin :)

2014-10-07 | 13:54:48
Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/
Amanda Niclasson säger:

Åh vilken fin kropp du har, perfekt ju!

2014-10-07 | 17:32:37
Bloggadress: http://femtiotrekvm.blogg.se/
mira säger:

Nice, fortsätta kämpa, man mår ju så bra av det! :)

2014-10-09 | 22:16:21
Bloggadress: http://miraedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note