Ni är underbara hela bunten!

Hej svejs i lingonskogen!

Hur är läget med er? Fint här i alla fall! Den här onsdag har det verkligen varit full rulle i Veronicas liv. Jobbat som vikarie för första gången någonsin. Hur kul som helst! Barn är helt underbara!! Skönt dessutom att förskolan ligger endast ett stenkast från där jag bor. Tar ynka fyra minuter med cykel. Gick från 08:30-16:00.

Väl hemkommen käkade jag middag och därefter läste jag kurslitteratur - började på en komplettering. Fast jag somnade nästan sittandes så beslutade mig för att ta en powernap. Efter det fortsatte jag att läsa. Så småningom packade jag träningsväskan och drog till gymmet! Det blev ett hårt pass.

Har kommit till sängs för en stund sedan. Är rejält trött. En händelserik onsdag! I morgon tar jag nya tag med tvätt, plugg och jobb. Ser jag fram emot! Haha, i alla fall att jobba. :) Det andra kan man ju diskutera.

Nu tänker jag bjussa på lite random stuff:


Jag och min bästa vän. Min fina!

Number one: Jag saknar min bästa vän extremt mycket! Trots att vi är 1042 kilometer ifrån varandra så känns hon ändå så nära. Eftersom jag vet att hon alltid finns där för mig, oavsett avstånd. Enda skillnaden är att vi inte kan ses lika ofta... Tur att mobiler finns! Är otroligt tacksam över att hon förgyller mitt liv. Det här är sannerligen äkta vänskap! Till Nyår firar vi fyra år. ♡ Love my babe. Ingen är som hon!

Number two: Jag ÄLSKAR verkligen barn! Har jag en dålig dag så är det JUST barn som ger mig ett leende på läpparna. Blir så där lööjligt glad. Har sannerligen valt rätt yrke!!

Number three: Jag funderar på att skaffa proteinpulver. Det är snabba proteiner efter att man har tränat. Har läst att man ska få i sig protein en halvtimme efter träning. Kan dröja mer än så innan man är hemma. Bussar anpassar sig inte efter när jag vill åka liksom... tyvärr. ;) Önskar det vore så! Hur awsome?

Ni får gärna berätta lite om er själva. Alltid kul att veta mera om er fina läsare!! :) Era kommentarer gör mig sååå glad ska ni veta! Sluta aldrig vara er själva. För ni är underbara hela bunten! Ni är BÄÄST. Pussis och kramis. Nu säger jag god natt och sov så sött. ^.^ Vi hörs!

Kommentarer
LIENE säger:

sv: Å det kan jag tänka mig. Jag vill gärna åka dit ja :)

Kul inlägg.
Mina bästa vänner bor antingen långt bort eller annat land, men de är ändå mina favoriter :D

2014-10-02 | 08:32:16
Bloggadress: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note