Lyssnar på världens vackraste låt och röst.

Foto: Cecilia Hellqvist

Hallojsan i stugorna!

I dag har jag haft andra dagen på min VFU. Gick från 07:00-15:00. Då jag kom hem tog jag en powernap på 27 minuter, det var välbehövligt vill jag lova! Somnade nästan sittandes. Då är det illa. Därför beslutade jag mig för att slagga på soffan en sväng innan matlagning och vattning av blommor stod i fokus.

Just nu: sitter och lyssnar på världens vackraste låt och röst. Ingen mindre än "You raise me up" - Josh Groban. Kommer sjunga denna låt för personen jag blir kär i. Finns nog ingenting finare sätt än att visa känslor genom musik. ♥

På tal om någonting helt annat. Det känns att det går mot kallare väder nu. Mina händer börjar bli torra, röda och blodiga. Dags att smörja in sig!

I kväll tänker jag bara ta det lugnt. Svara på en del kommentarer (resten tar jag då jag hinner). Göra skolarbete, men snart är det sängtime. Känner mig redan trött.

Önskar er en fortsatt fin tisdag och hoppas att ni har haft/har en bra tisdag! :) KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note