Barn lyser upp varje gång man är på utflykt.



Jacka - Ullared / Sjal - H&M / Pins - London / Stövlar - Skohuset

Hej på er vackra ni!

Hur står det till i dag? Hoppas att allt är fint med er! Här är det i alla fall bra. Har just nu en halvtimmes rast på min VFU. Bar denna torsdag min fina ROSA regnjacka och ett par ljusrosa/lila stövlar som nästan matchar. Min favoritsjal fick även hänga med! Sjukt goooosig! Love it.

I dag var det en extra spännande dag! Jag och min handledare tog med oss några barn på utflykt. Tanken var att vi skulle plocka skräp, men vi hittade inget. De flesta barn ÄLSKAR att hålla fint i vår miljö. Trots att vi inte hittade något skräp, pratade vi om varför det ska vara fint i naturen och sådant som intresserade barnen för stunden. Wohooo!! Det var riktigt roligt! Märks varje gång att barn lyser upp när man är på utflykt.

I dag går jag från 09:30-18:30. Just nu har jag en halvtimmes rast (fast den är alldeles strax slut). Efter att jag slutat för dagen ska jag en sväng in på ICA, därefter vidare till min fina vän Cecilia. Vi ska käka middag ihop. Myspys! LÄÄÄNGTAR VERKLIGEN! ♡

Kommentarer
Charlotta Hägg säger:

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :) Fina gummistövlar du har!

2014-10-17 | 23:14:36
Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/
Jessica säger:

gu vilka härliga stövlar! var det längesedan du köptde dom?

2014-10-21 | 18:42:15
Bloggadress: http://jessicasreumatism.blogg.se
Clara säger:

Vilka härliga stövlar!
Och vilken viktig och bra text du har skrivit om din skoltid!

2014-11-08 | 13:04:40
Bloggadress: http://clararingqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note