"Vi fick mysiga, varma och kärleksfulla kramar"



Hej på er mina fina vänner!

Hur står det till med er nu förtiden? Kan I alla fall tala om utifrån mitt perspektiv hur jag mår. Det var länge sedan jag längtade så här mycket efter helg! Anledningen är på grund av allt slit som har varit med projektarbetet (B-uppsats). Jag och min klasskompis Pamela har näst intill bott i skolan. Kämpat med vårt projektarbete i två veckors tid! Första veckan var vi ju i Göteborg och gjorde undersökningar samt pluggade. Fast all slit och möda var fan värt rubbet. Vi fick VG på vårt projektarbete!! Vilket är det högsta betyget man kan få. JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG!!! :D Känslan är helt obeskrivlig...

Vi har världens bästa mamma! Jag tror ni ser vilket ögonblick detta är... ;)

I går svävade jag typ på rosa, små fluffiga moln och har verkligen nu insett på riktigt att ingenting är omöjligt, bara man lägger ner mycket möda och slit. Det är du själv som gör det omöjligt. Woow, jag har fått ny inspiration till att fortsätta kämpa! Dagen kunde inte ha varit bättre. Först starta dagen med ett sådant besked och sedan veta att jag och brorsan skulle övveraska mamma! Hon fyller nämligen år på söndag. Mats hade fixat så att han kunde hämta upp oss båda vid Landvetter flygplats och sedan åka med honom hem till mamma. Hon visste ingenting. Vi smög oss in och gömde oss vid väggen medan Mats räckte fram en blombukett. Efter en stund tittade vi fram bakom hörnet. Ni må tro att hon blev både överraskad och chockad. Till en början kom inget ord fram, utan hon bara kollade på oss, därefter fick vi mysiga, varma och kärleksfulla kramar. Ett samtal tog fart när hon berättade för oss hur glad hon var att vi hade kommit och skulle stanna hela helgen. :) Det roligaste av allt är att hon tidigare hade sagt till Mats "det är inte roligt att fira sin födelsedag när inte mina barn är här." Hur gulligt? Nu kommer vi fira hennes 50-årsdag!! Det ska bli sååååå fantastiskt roligt! ♡ Längtar verkligen!!

Kommentarer
trollet säger:

Men så gulligt, tror nån att hon blev glad!
Grattis till väl utfört arbete med uppsatsen

2014-11-15 | 15:12:36
Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note