Vill DU höra en rolig sak?


weheartit

Vill DU verkligen höra en rolig sak? Jamen, kom igen... nu får du faktiskt sluta bete dig som en barnrumpa, Veronica. Oki.

När jag var i London den 8 maj till 12. Kom jag på en rolig sak, att jag och tjejerna inte skulle prata om skolan under hela vår vistelse i London. För om någon ens nämnde något som kunde kopplas till skolan. Skulle vem som helst kunna byta samtalsämne. Emma satte då "pineapple" som ett ord som ALLTID skulle sägas i fall någon misstog sig. Därför har jag valt att ha en ananas som symbol i det här inlägget. :) Dessutom ÄLSKAR JAG ANANAS!! Btw, den här strategin funkade faktiskt riktigt bra! I bland får jag snilleblixtar.

Kommentarer
V I L M A L A ♔ säger:

Haha vad bra!! :D Pineapple så himla kul och säga med XD Kram på dig c:

2014-05-22 | 19:09:23
Bloggadress: http://vilmala.blo.gg/
vanja säger:

åh så fin bild :D

2014-05-22 | 21:25:21
Bloggadress: http://vvanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note