Valborgs bravader i Götet

Morsning korsning, halli hallå, tjena mittbena! Måste ju visa er att jag kan en massa coola hälsningsfraser. Höhö.

Haha, kom till saken nu Veronica. Jo, ni förstår. Jag tänkte berätta för er om min sjukt roliga Valborg! Dagen spenderades i Götet med Cortègen, party, Beer Pong, (dock drack jag bara cider och vodka/Exotic Fanta) fyllebrändboll samt lek på lekplatsen. Jag slaggade hos vännen som hade festen, med några andra. Vi gick inte och la oss förrän 4 men var ändå uppe redan vid 10. Hur awsome!


Vi träffade på en gullig liten kissekatt då vi hade solhäng på trappan. Han/hon var väldigt tillgiven av sig. En gosig katt med andra ord! :)


Kan man sitta bättre på en buss?! Känns sjukt jävla gött!

Hur var er Valborg sweethearts? Blev den lyckad eller helt åt skogen?

Kommentarer
Nelly säger:

Det låter som ett roligt firande av valborg ^^ Hade också en trevlig valborg :)

2014-05-01 | 16:35:02
Bloggadress: http://justanothermortal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note