Körde ett svettigt, men gött pass!

 
Morsning korsning mina fina bloggläsare!

Ni kanske är nyfikna på vad jag har haft för mig i dag? Tidigare vid lunchtid var jag i väg på gymmet och tränade.
Hatar verkligen att det har blivit ett rätt långt uppehåll, både innan London och då jag var där i fyra dagar. Så nu ska jag banne mig ta tag i träningen igen! Tänker träna två gånger i veckan om inte till och med tre (inräknat med ett bokningspass). Jag vill och kan! Det vet jag. Får bara inte vara så bekväm. JUST DO IT!
 
Körde ett svettigt, men gött pass! Först gick jag på Crosstrainern... därefter lunkade jag mot maskinerna och gymmade i ca 40 minuter. Bra jobbat, Veronica! För jag var inte helt taggad, men det gick! Wohoo.
 
Resten av fredagen kommer spenderas med fotograferande, titta på film, käka choklad och bara ha det allmänt soft i soffan. ♥ Hur ser er fredagskväll ut?

Kommentarer
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Jag har inte tränat så mycket som jag har velat heller, men så blir det ibland. Det är bara på det igen:)

2014-05-16 | 20:31:02
Bloggadress: http://sessie.se
F säger:

Ser ut som träningen ger resultat, riktigt fin figur😉. Fortsätt kämpa 👍

Svar: Jodå, det gör den! Börjar redan märka resultat och ändå har jag haft ett uppehåll. Tackar så mycket! Tro mig, det ska jag göra (; Tack för din peppande kommentar!
Veronica

2014-05-17 | 18:20:54
Ulrika säger:

Hoppas du kommer igång med träningen igen! :D

2014-05-18 | 21:02:05
Bloggadress: http://blogg.improveme.se/lovisaulrika/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note