Korar vinnarna av Veckans blogg!

Nu har dagen kommit då jag ska kora vinnarna av Veckans blogg! Jag har valt ut två bloggar. Here we go!

1.
http://matildays.forme.se

Jag valde den här tjejens blogg (Matilda), just för att hon har fina bilder och texter. Gillar särskilt hennes personliga texter. Något annat som man får ta del av i hennes blogg extra mycket är inspirerande frukostar (vet dock inte om hon tar bilderna själv). Hon bjussar även på en del träningstips, vilket jag gillar eftersom jag tänker ta träningen på allvar! Hon känns även som en himla go tjej, man får alltid ett fint bemötande när man kommenterar. :) Vilket jag tycker är en egenskap som är väldigt viktig att besitta som bloggare! Självfallet inte om någon skriver något elakt, men annars.
 
2.
 
Hennes namn är Cecilia och vi har känt varandra sedan gymnasiet, då vi gick i skolkören tillsammans. Tycker att hennes blogg skulle få synas i rampljuset... Hon har fina bilder och texter, lägger i stort sett alltid in en gnutta humor i sina inlägg. Blir inspirerad av hennes träning och den glädjen jag har förstått att hon har när hon känner sina muskler joba. Har ju sett henne irl you know, haha! ;) Ni får inte bara följa hennes träning, utan djur, Disnéy, bakning och böcker är en stor del i hennes liv. Slänger man in en kommentar så visar hon alltid fint bemötande. :) Om det inte är elakt det vill säga. 
 
ETT STORT GRATTIS TILL ER, GIRLS!
Men häng nu inte läpp, för att DU inte vann. Nej, det kommer ju komma fler tävlingar!

Kommentarer
Johanna säger:

Grattis till dem! Längtar till nästa tävling! Kram

2014-05-25 | 21:20:04
Bloggadress: http://jjohannas.com/
MATILDAS säger:

Åh vad kul!!!!! :D Vinner typ aldrig något sånt här känns det som så blev verkligen jätte glad! Kram <3

2014-06-04 | 11:21:42
Bloggadress: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note